shine on

Sitter och dricker kaffe och pluggar lite inför tentan som är i morgon. Inte för att skryta men jag behöver inte plugga om demens , just för att jag känner mig säker på den saken. Så jag sitter med dom andra sakerna som kommer inför provet. Annars har jag inte gjort så mycket idag på min lediga dag sov rätt länge, suttit vid dator, bloggat och kollat på tv och pluggar. Med andra ord har jag verkligen njutit av denna lediga dag. Dom närmaste veckorna kommer jag ha fullt upp men jag gillar att vara igång och ha saker att göra. Jag är en sådan person att har jag för tråkigt en längre tid , då börjar jag faktiskt klättra på väggarna.

Idag ringde min chef också , ska på möte på jobbet den 14/4 och den 29/4 blir det brandövning. Ska bli roligt , har varit på branövning innan fast då jobbade jag på ett annat äldreboende. Och jag minns att det var skit roligt på brandövningen så man kan ju hoppas de blir lika roligt denna gången.


Har ju varit ett kanon väder idag, har verkligen njutit idag . Känner mer glädje idag men jag hoppas inte för mycket, för rätt som det är kommer min ångest.


"man ska skämma bort sig själv genom livet "



Kommentarer
Postat av: Spooffnixx

Vi få ta en kaffe i solen tycker jag allt:P

2010-04-07 @ 22:55:54
Postat av: Birgerfride

Great site. Keep doing.

2010-12-09 @ 11:05:35
URL: http://birgerfride.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0