Smarta , kloka och älskade mamma <3

Mamma sa idag när vi pratade i telefon

Mamma- Har du ätit något idag?
Jag - Köpte en pirog , satt in de i mikron i 3min. Öppnade luckan och slängde den.
Mamma - Du måste äta något
Jag - Men jag är inte hungrig
Mamma - Du kan väl äta knäckebröd i allfall
Jag - Mjaaa kanske
Mamma - Har du knäckebröd
Jag- Ja såna med rutor
Mamma - Men ät en sådan då
Jag - mjaaa kanske, annars blir det chips
Mamma - Det är inte bra för magen
Jag - Men jag är sugen på saaalt!




Kollar på talang nu, och ska väl sova snart
jag sen om det nu är till erat intresse så blöööööder jag
så ni skulle bara våga käfta med mig


På måndag ska jag ringa ungdomsmottagningen
Beställa tid att ta ut min p-stav jag är faktiskt lite rädd
har hört skräckhistorier om att det ska göra skit ont att ta ut den.
Dock så fick jag höra att det skulle göra skit ont att sätta in den också
och det gjorde inte alls ont. Så jag får se ska ta ut och sätta in en ny



tänka sig en sådan här har jag i min vänstra arm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0