Sommar

När jag kommer hem ikväll vet jag precis vad jag ska göra :)
Ska gå in på olika buktiker här på internet och hitta en klänningen!

Visst ska gå på shopping runda med mamma snart <3
Lär ju handla sönder mig :)
Men jag älskar att ha nya saker
Fast jag vet att min walk in clothes är överfull
av

  • Skor
  • Jackor
  • Väskor
  • Kläder
  • smycken


    men det är som jag brukar säga allt tycker om olika saker, folk får tycka jag är galen
    jag tycker man är galen när man köper spel för över 500 lappen!


    Fick ett äckligt mail i min inbox nyss
    var från en gubbe som var 55 år
    Vill inte gå in å det han skrev
    men jag mår illa nu , illa som fan



    På tal om en annan sak
    när jag stod och fixade håret
    Slog en tanke mig
    Jag älskar mitt hår, mitt svarta fina hår
    svart är vackert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0