Söndag


Sjuttons bullar vad svårt jag hade att kliva ur sängen idag, jag är trött som en gnu just nu. Om jag har tur får jag sova ut lite extra på tisdag . Kan ju alltid hoppas jag får en bra tid hos läkaren, får jag en tid vid 08.00 då smäller jag fan av. Jag behöver ju fan sova ut ibland också, annars fungerar jag inte som människa snart kan jag lova.

Annars var det väl helt okej , eller? ja fast jag är arg rätt så mycket också. Fast nu har jag övertalat mig själv ;) nu ska jag fan sluta bry mig , finns ju ingen orsak att bry sig precis . Jag brukar ju ge alla en extra chans men jag har också en gräns.

Tack som fan crille, 4 gånger ringde du i natt, och varje gång vart jag lika rädd. fast det du lämnade in i röstbrevlådan var rätt roligt . din lilla rockboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0