Tell me, not fuck

Sov verkligen super bra i natt, somnade innan 00.00 vilket är  skönt. Dessutom gör det en stor skillnad, som idag, jag kommer inte känna mig som en zombie.

Sitter i soffan nu och dricker kaffe, har packat ner allt som ska med på praktiken. Vilket är en banan, en yougurt, två smörgåsar och en låda med mos och falukorv :)


Jag satt och tänkte igår
Fan det är inte länge innan jag ska byta p-staven.
Den 25 denna månaden är det dags, jag är nervös som attans ja för smärtan.
Har hört många skräckhistorer, allt ifrån att massa vävnader från armen följer med ut när man byter staven, och sen att det ska komma massa blod. Dock kommer jag ligga ner och blunda när läkaren skär i mig :) jag kommer inte att kolla när han gör det.


hon gör mig rädd ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0