Trevlig dag


Erkänn ni blir rädda av denna bilden


Unga människor har sex. Engångssex, kompissex, fyllesex, kärlekssex.
Visste ni inte det innan så vet ni det nu !
Nu går det grova långa, stora och  hejdlösta tankar i min skalle
Hjälp mig jag börjar tro att jag är mer galen än vanligt.

Sitter och skriver ner på papprena som vi ska gå efter på utvecklingsamtalat . Ja för på måndag så ska jag träffa chefen på jobbet och ha utvecklingsamtal spännande & ja lite nervös är man ju allt ;)

Lärorik dag även idag, har fått rengöra sår, och linda om såren.


Nu ska jag vila sen hem till kära mamma en stund, ska ringa Mia i kväll med.
I morgon åker jag till Jämjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0