Whe the moon

Hur ska man tolka en del saker?
Det känns precis som att personen inte tycker om mig för fem öre.
Det är inte så konstigt att jag får den tanken heller, kanske har jag fel?
Jag kanske inte duger i dina ögon?, vad vet jag, sårad är jag i allafall
Jag är faktisk inte farlig, man kan prata med mig, bara så att du vet


Så ja kanske inte är så konstig som jag själv kan tycka att jag är i bland.
För det känns som sagt att du inte tycker om mig för fem öre, att jag inte duger.





Igår var det väldigt jobbigt att vaknade, det kändes nästan som att ett tåg hade kört över mig. Jag hade ont i kroppen, såg senare att jag hade hela kroppen fullt av blåmärken. Jag har inget minne av att jag trillade, så hur kom dom dit?, det kommer förbli en fråga utan något svar.



Har haft mina perioder även denna veckan, jag är också så otroligt känslig just nu.
I stort sätt skulle vem som helst få mig att falla ner i botten just nu , suck mera suck


Idag är första veckan på min APU
Spännande som sjutton :D




För er som inte vet
Ska ha min apu på sjukhuset i kalmar






Kommentarer
Postat av: Sanna

vilken avdelning???

2010-04-12 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0