As you die!

När jag inte känner smärtan, så är den inte borta den laddar bara om på nytt.


Fick upp ett minne ifrån helgen

Dansade en  konstig dans med en långhårig man inne på the rock. Han sa att jag såg så där farlig ut , och då hade jag tydligen vrååålat och sagt jag är farlig . Det roliga är att denna kille förstod sig på min humor i alla fall vad jag minns .


Ja sen är jag skyldig sam en femma
Det är bara han och jag som fattar detta
Sam nu har du och jag en hemlighet ;)
och förlåt för mitt galna beteende i lördags
Fast du log ju  haha :P, så jag antar att jag inte var allt för knäpp





Ett jävla telefonsamtal ikväll och jag hatar denna dagen, visst gjorde jag innan också, men nu är det värre än värst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0