Då kör vi igen

Bra kväll igår, men dock för mycket alkohol vilket det alltid blir
Tack flickor för en  bra kväll, och att ni stod ut med mig under kvällen!

Träffade lite trevligt folk också som man inte har sett på länge också.

Robin hälsade på mig genom att pussa mig på handen, vilken man han är haha.

Sen satt jag och pratade med johannes och en kille till som jag inte minns namnet på . Den här killen som jag inte minns namnet på var rätt konstig. Fast han sa något snällt, han sa att jag var vacker, ett ord som jag tycker om att höra. Men sen vart han otrevlig mot johannes , och johannes som är så sjukt snäll . Den här killen fick för sig att Johannes raggade på mig hahah . Så jag talade om för killen att Johannes är bästa vän med mitt ex så det skulle aldrig komma på frågan att han gjorde det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0