Dags att sova kanske

Innan jag dör vill jag åkta till Egypten och rida kamel
och må dom kanske lukta
men det är sjävla känslan som räknas
Jag skulle känna mig riktigt cool
komma i full fart på en gullig kamel mitt i öknen och skrika här kommer jag.


Dagen i skolan har varit rätt förvirrande , men jag får väl koll på läget när det väl kommer igång. Efter skolan vart det jobb, och den personen som skapade kaffet du är BÄST ;)
Jag menar hur hade jag annars klarat av mina hårda och jobbiga dagar
jag hade blivit mer knäpp än vad jag redan är.


Tack kära fina maria som tar mitt jobbpass i morgon
Då har jag tid att plugga

Den 3september ska jag och Maria dricka rödvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0