Dark

Det går helt enkelt inte
Och i vilket fall som helst kommer de bli smärtsamt
Jag ser inte längre ljuset på samma sätt som jag gjorde innan
Jag hatar att vara osäker och så där orolig för allting .

Det går inte att beskriva hur det känns att vara sä här klyven.

Min altandörr är cp den lever sitt egna liv helt enkelt^^

Den går i två delar varje gång jag går ut

Får laga den och när jag stänger den åker handtaget på utsidan upp.

Tur att den går att låsa i alla fall ^^

 

Nu sitter jag lyssnar på musik en himla blandning

Här kommer ett smakprov ^^

Nostalgi

 

 

 

 

Jag älskar denna video

Den tredje killen som sjunger läspar gör han så himla söt ;D hehe

 

 

 

 

 

Säger bara en sak kärlek och helt galet bra låt

 

Denna lägger jag bara in för han sjunger om Emma ;)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Hej Emma,



Jag har alltid tänkt att jag ska starta ett punk/rock/indieband när jag är typ 40. (För det är så sällan som man ser medelålders män som är missnöjda med sina liv och arga på orättvisor i samhället, och gör musik om det.) Men när jag vaknade imorse så hade jag de här fyra raderna i mitt huvud. Eftersom jag har några år kvar tills jag ska starta mitt band så tänkte jag att du kan få dom nu. Du kan antingen se det som början på en låt, eller som en kort dikt. Det var i alla fall du som inspirerade mig:



She's a dark soul with a light in her eyes

A beautiful angel burning the skies

She's a raven with jet black hair

Telling you to come close if you dare



Ta hand om dig

2010-08-13 @ 08:24:49
Postat av: Emma

Tack kalle Du är för snäll :)

Ta hand om dig med

2010-08-13 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0