Fina kommentar

Tack Kalle för den fina kommentaren och dom fina orden

She's a dark soul with a light in her eyes
A beautiful angel burning the skies
She's a raven with jet black hair
Telling you to come close if you dare



Sov till 11 idag, går på mitt pass vid 14.00, ska gå förbi ica innan jobbet och köpa lite gott =)
Nu är på måndag är det bara en vecka tills skolan börjar , ska faktiskt bli skoj att börja skolan
Jag måste som sagt plugga , har inte gjort det ännu, har inte funnits tid för det om man säger så haha


För när jag väl har varit ledig från jobbet har inte min första tanke i sommar varit PLUGGa
Nej det har varit att vara med mina nära och kära och dricka öl och bara ha de helt galet


Maria
Hoppas du får de bra på Gotland du är värd en veckas ledighet hur ska jag klara mig utan dig ;)



PÅ måndag blir det fika med Emelie

Kommentarer
Postat av: Kalle

Varsågod Emma. Kul att du tyckte om den. Jag får försöka skriva klart den så att du får din egen sång en dag.



Nu ska jag ”hem” till Göteborg över helgen, men när jag kommer tillbaka ska jag fråga ut dig om vilka uteställen som är bra i Kalmar. Jag kommer nämligen att behöva tips på bra ställen, nu när jag har flyttat hit.



Hoppas att du får en riktigt bra helg!

2010-08-13 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0