Fire in my fucking brain

Och vet ni? det gör rätt jävla ont, men jag har klarat det förut och kommer nog klara det igen.
Skolan vid 10.00 till? sen jobb 15.00 till 20.30

jag hade en sjuk dröm riktigt sjuk dröm, inte ofta man vaknar att sitt egna skratt
Vilken jävla smäll :)


Vet ni något jag verkligen tycker både är otäckt och roligt

Det är när man är ute, och det kommer fram någon och säger så här

Men det är ju du, och själv tänker man : Och vem i helvete är du då?

Eller något likande

Hej Emma det var ett bra tag sen och själv tänker man : Ja det måste varit VÄLDIGT länge sen med tanken på att jag inte vet vem du är :S


och här har ni en super låt som ligger mig nära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0