Fredag , helg och ledigheter :D


Idag var det RIKTIGT jobbigt att kliva upp och det har varit fullt ös sen jag gick på mitt pass på jobbet. Är otroligt glad att jag bara går till 14.00 och har en hel helg att bara njuta av ledighet. För på måndag börjar jag skolan igen, blandade känslor, ja det ska både bli roligt och tråkigt. Men det bästa är att jag snart är klar med mina utbildning och det ska bli otroligt skönt att slippa skolan sen. Men har ju som sagt planer på att plugga vidare igen :) dock får det bli om några år. För jag vill slippa pluggandet ett tag nu, har blivit mycket plugg under den senaste tiden.


Och idag gör ryggen ont, jag gråter när som helst :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0