Fredag= Skolan och Kvällspass



Sitter här och FÖRSÖKER vakna till liv, men just nu känns det som att de inte kommer gå så bra ;)
Idag ska man redovisa *suck* känner mig inte redo för fem öre, men jag brukar få till det i slutet ;) så jag antar att jag får det nu också. Efter skolan ska jag STRESSA mig i väg till jobbet för ett kvällspass.

I morgon har jag en kort tur på jobbet, ska nämligen plugga lite och sen dra på loppis
Blir att sitta några timmar och plugga så jag blir klar med skiten (skrev jag nyss skiten?) . Tar tillbaka det, det är faktiskt jätte skoj med psykiatri och hemsjukvård. Det är inte det, det är mera att jag inte har någon ork, min energi har inte kommit igång riktigt ännu.

Energi, Energi Nu får du komma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0