Hey

Super nöjd med min nya frisyr och mina heta slingor, det tog ju sin tid att få det så här fint!
Under tiden satt jag och läste
skvallertidningar och drack kaffe. Och då slog tanken mig, jag är glad att jag inte är en kändis, då hade jag blivit en skandaldrottning ;)

Sprang på Mia på stan med, hon hade ropat på mig flera gånger, men jag hade varit i min egna värld. Gjorde Mia, Lollo och Lollos pojkvän  sällskap på stan. Jag köpte lite ;) fast jag inte skulle ha gjort det , men ja vi pratar om Emma ju ;). Sen vart det thaibuffe det var gott men det var en konstig servitris


Är det inte smart att man har samma tallrik när man äter buffe, men på detta ställe skulle man tydligen ta en ny när man ville fylla på sin tallrik rätt roligt ;)

Kan inte hjälpa det, men jag älskar denna låten


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag kom på att du kanske inte kollar mailen för [email protected]. Så jag skriver här på din blogg istället. Så kan jag passa på att säga att din frisyr är riktigt, riktigt fin. Jag förstår att du är nöjd med den. Här kommer mejlet jag skickade:



Hej Emma!



Hoppas att du har haft en bra helg. Det verkar ha blivit en del jobbande och funderande på ny frisyr.



Och så var det ju frågan om bra uteställen i Kalmar. Vilka ställen gillar du? Och vad spelar de för slags musik? Sedan har jag en fråga till. Jag antar att du inte har det problemet eftersom du verkar ha många vänner, men vet du om det finns några ställen som man kan gå till ensam utan att känna sig som en freak? Jag har inte alltid svårt att lära känna nya människor, men jag brukar vara litet avvaktande innan jag vet vilka slags människor det är och det är i vilket fall som helst inte alltid så lätt att lära känna människor ute. Eller... Ibland är det lätt, ibland inte. Men även om man inte ska hänga med varandra hela kvällen så är det ändå skönt att man går ut med några andra. Du kanske förstår hur jag menar?



Det är sex år sedan jag bodde i Kalmar sist och det är en del som har ändrats sedan dess. Till exempel så har mina kompisar flyttat härifrån. De på mitt nya jobb är väldigt trevliga, men de flesta är äldre än mig och de som är i min ålder har alla sina partners och verkar inte så intresserade av att vara ute på kvällarna, inte ens för en fika. Jag har inte tänkt plugga någonting i Kalmar heller – det brukar ju vara ett bra sätt att lära känna nya människor annars.



Jag kanske får tänka om angående pluggandet, men har du tips på bra ställen så vore det jättesjysst om du ville berätta vilka dom är. Det är kanske enklare om du svarar på min mejl? Min fråga har ju inte riktigt med din blogg att göra.



Sköt om dig!

2010-08-17 @ 09:44:44
Postat av: julia

Supersnyggt =)

2010-08-17 @ 15:30:46
URL: http://juliacamilla.blogg.se/
Postat av: Lindha

Vad snyggt ditt hår blev!! tufft att du har lite rött!! =)

2010-08-19 @ 12:57:03
URL: http://zombiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket kära ni :)

2010-08-19 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0