Jag väljer mina ord

Och dom är hemska


På fredag ska mia komma till mig, vi ska dricka öl
Och jag har bestämt mig för att bli riktigt full
Och spänna blicken i alla heta rockpojkar


Jag kom fram till en sak, jag kommer aldrig få se flygande rådjur och aldrig få pilla i hans hår igen
Nej aldrig någonsin, visst trodde jag innan att vi skulle ses igen, men det börjar bli mörk på den fronten nu.
Och visst gör det ont, för den här människan var riktigt speciell, ja fast vi bara hann och ses några gånger innan han flyttade från kalmar.

Jag förtjänar det inte heller för den delen
jag förtjänar ingen lycka alls så är det bara

Det här är ju för bra att vara sant <3

Kärlek på högsta nivå ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0