Emma got a gun

Sitter redan i skolan, helt ensam i en datasal, ganska skönt men lite för tyst dock ;)
Det som är bra är att jag kan spela musik , idag känner jag mig riktigt fin ska jag be och få tala om.

Detta har jag på mig idag


Sen ljusblåa jens , roligt och veta vad jag har på mig va;)



  • Fredagen : Skolan först, sen vart det jobb till 20.30. Sen träffade jag Albin en stund också =) . Jag fick för mig att jag skulle gräva ett hål till Kina, men tröttnade rätt fort. Sen fick jag smaka några klunkar av albins drinkmix (dock kom jag inte på vad det innehöll ) haha
  • Lördagen : Pluggade, över till Öland för lite shopping var även loppis på stan ROLIGT Sen jobbade jag kväll
  • Söndags : Jobbade, sen hem och somnade rätt fort

    Detta var min helg så nu vet ni det!



    Jag vill ha Fredag då ska jag dricka Öl och rödvin :-)









Kommentarer
Postat av: Kalle

Det låter jättefint! Själv har jag en sliten jeansjacka, slitna blå jeans och blå converse. Och så bryter jag av med en fin bomullströja. (Jag jobbar trots allt på kontor.) (Roligt att veta vad JAG har på mig, va?) ;)



Jättefina skor/stövlar förresten! Och vilken tur du har som skor gratis. Jag behöver ett par nya converse nämligen. Men jag tror att det fixar sig.



Sköt om dig!

2010-08-30 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0