Låt mig försvinna....

Blir så extremt ledsen nu
Skit kväll, äckliga monster



Det är mörk och grått ute i natt, de får mig att tänka på flyande rådjur.
Kan sätta ett par skor att jag aldrig kommer få uppleva det igen och det gör ont


I morgon är jag ledig, ska sova extra länge. Sen ska jag till bolaget också köpa lite inför helgen. Maria och jag har lite öl kvar sen förra gången vi var ute, dock bara starköl men det går nog ner i min lilla mage det också. Längtar verkligen till helgen, för då ska jag vara glad och onykter som aldrig förr (host) sen har faktiskt coffe lovat att bjuda mig på öl, just för att han inte kom med mitt godis här om kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0