Rast på jobbet


Sitter och har min rast nu och tänkte slänga in ett inlägg, dagen har än så länge gått snabbt. Slutar vid 17.00 idag sen blir det hem och koppla av, är trött och nere idag, vilket inte är ovanligt när man heter Emma Ottosson. Dessutom har jag otroligt ont i magen idag, åt kanske för mycket till frukost :P det blev en kopp kaffe, ett glas apelsin saft, två smörgåsar, och två ägg ;) och jag som annars brukar vara mycket dålig på att äta frukost men inte idag.  


Var riktigt jobbigt att kliva upp idag vid 06.00, och vädret gjorde det inte bättre. Promenaden tll jobbet gjorde att jag vaknade till liv . Vart en kopp kaffe med natt- Emma innan hon gick av sitt nattpass. Ja sen har dagen rullat på med dunder och brak. I morgon har jag den älskade delade turen, vilket jag inte vill, men måste, jag hoppas den går fort. På måndag är jag ledig, blir nog en fika med Emelie och kanske ska man ta och klippa sig :) är väldigt sugen på det, trött på frisyren jag har nu, är sugen på en ganska kort frisyr, dock får jag ju tänka på att jag har tjockt lockigt hår, så kan inte ta vilken frisyr som helst. Men något får nog frissan ihop brukar alltid bli nöjd. Dessutom har jag planer på att göra röda slingor ungefär som tjejen på bilden under har, dock har hon ju mycket längre hår än mig. Men det är så grymt snygg så jag tar nog och gör det nu i veckan också :D wiiiio coool jag kommer att bli. Tuffast i hela kalmar, eller hmm??! det är jag ju redan men då blir jag ännu coolare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0