Redo för sängen

Redo för sängen nu, efter mitt pass på jobbet vart det en runda till maxi. Vart lite smått och gott. Fastande vid en hylla med en massa ljus, men sen kom jag på att jag har två stora boxar med en massa ljus i alla färger och former. Köpte i alla fall en ny bok som heter mörkrädd, jag har snart läst slut slash boken det är faktiskt hemskt, jag vill inte att boken ska ta slut, när jag läser den kan jag inte sluta. Men under en del kvällar har jag inte orkat öppna boken. Nu har jag bara 4 kapitel kvar , sen ska jag börja på min nya bok.

Denna vecka som kommer har jag mycket att göra, kan ju inte påstå att jag inte har något att göra, denna vecka blir det mest jobb, men jag tycker ju så mycket om mitt jobb, dom äldre och mina kollegor det kan inte bli bättre. Och det blir ju en saftig lön också. Ska sprara en massa nu, ska köpa en massa  nytt när det blir flytt nybostad betyder nya saker. Älskar att gå på Ikea och mio och köp och köpa nya saker. Har dessutom hittat en skit fin skohylla , en bra hylla får nog bli fler än en hylla med tanken på hur mycket skor jag har. Ja må jag vara galen men skor jag älskar skor, inte bara skor utan kläder och väskor. 

Jag måste bara få berätta

När jag var på väg hem från maxi hörde jag en katt, ja det här med katter. I alla fall det var en orange katt, den pep och hade sig. Sen kom den fram till mig och gick runt mina ben :S sen följde den efter mig som en hund.

Godnatt i morgon ringer klockan vid 07.00

Vecka 31

  1. Måndag jobb 08.15-15.30
  2. Tisdag jobb 14.00 -20.00
  3. Onsdag LEDIG en sväng till bolaget och även städa och tvätta
  4. Torsdag jobb 08.15 - 15.30
  5. Fredag jobb 07.15 -14.00 sen kommer maria och maria hem till mig och så blir det öl och utgång
  6. Lördag Maria A och jag gör stan osäker ännu en kväll
  7. Söndag Jobb 14.00-20.00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0