Sjukt

Fick veta en sjuk sak idag, och på ett sätt kan jag inte fatta att det är sant. Eller att det var en person man visste om, tänker inte säga för mycket. Men lästei alla fall för ett tag sen i aftonbladet om en sak som hade hänt, jag tyckte det var extremt sjukt, trodde verkligen inte detta hade inträffat i kalmar, och att man visste vem personen var. Tidningarna är ju proffs på att överdriva, men som sagt det är riktigt sjuk. Har väl alltid tyckt att detta person har gjort saker som jag har tyckt var sjuka och äckliga, men att det skulle gå så här långt, men som sagt tidningarna överdriver som sagt.


Nu är klockan föööör mycket igen ;), börjar jobba vid 07.00
Gick faktiskt och la mig innan, men då ringde mobilen och då vart jag pigg
En del ringer verkigen vid fel tillfällen *host*




Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

tidningar överdriver alltid. man ska väl bara tro på hälften av allt de skriver..de är duktiga på att dömma ut folk o förvränga sanningar

2010-08-04 @ 21:21:03
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0