Söndag och en delad tur


Idag har jag den kända delade turen , som jag tror ingen gillar. Just nu har jag min rast, tog en kopp kaffe och satte mig ute på pakeringen . Försökte rensa mina tankar och det gick bra tills jag såg en katt komma (jag och katter går inte ihop. Där satt jag i alla fall i gräset med en kopp kaffe och med min mp3 och då kom katten, den hoppade och sprang omkring, denna katt älskade att äta flugor vilken gjorde att min mage vändes upp och ner.


Min fina och älskade vän Maria låter mig komma hem till henne under mina tre timmars ledighet. För går som sagr av mitt första pass nu vid 14.00 och går på det igen vid 17.00. vet inte vad jag ska hitta på under tiden, blir väl att låna hennes dator och kolla på tv. Tre timmar får faktiskt ganska snabbt speciellt när man vill att det ska gå så sakta som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0