The end

Nähe om man skulle ta gå och skjuta sig själv !

Jag vill bara ha fredag kväll

Då är jag i min glädje bubbla

En bubbla som man inte kommer in på ett smart sätt

Men i morgon ska jag le och vara glad

Och fan ta den som försöker förstöra min kväll

och jag har lovat Albin en öl i morgon

Höhö

 

och jag saknar, och det gör ont , för jag vet , eller jag tror

Att jag aldrig kommer få uppleva dom där få stunderna som gjorde mig glad

Ja flygande rådjur, sunes Jul

 

Det är väl så att ja helt enkelt inte är värd det heller.

Att jag helt enkelt bara skulle få en inblick i vad glädje är

 

Och aldrig kommer jag få pilla i hans hår

 

och jag erkänner den tjejen som kommer få pilla han i håret

kommer jag bli hemskt svartsjuk på ^^

 

Näe nu har jag väl gjort bort mig genom att skriva så här :S

Men jag menar varje ord

 


 

 

 

 

Älskar älskar denna låten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0