2010

Sitter och tänker på hur detta året har varit, och vad jag har gjort. Satt och läste inlägg jag skrev för ett år sedan och det var väl rätt roligt och läsa. Då var det mera glada inlägg eller hur man ska förklara det.

Hade tänkt skriva ett inlägg om 2010 men jag känner att jag varken har tid eller ork till det :). Det enda jag kan säga är att jag både har haft bra och jobbiga stunder. Jag har träffat bra och dåliga människor ja det var väl en rätt bra och kort förklarning på mitt år.


Nu är jag färdig och snygg, väntar på Maria för sen blir det fest hos Thorbjörn. Sen utgång ska bli roligt :) hoppas dock inte det är för jävla kallt ute med tanken på mitt val av kläder *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0