Aj min mage

Jag har ont i magen och kan inte sova :( gör så jävla ont så jag viker mig dubbelt. Har en flaska med varmt vatten i på magen, de brukar hjälp så jag hoppas de gör det nu också.

Jag älskar mina stora fönster jag ser månen där jag ligger och det är riktigt vackert om jag får säga mitt. Ja de finns mycket som är vackert, jag ser många saker på ett helt nytt sätt.

Ett nytt år är snart här, och jag kan bara känna glädje just nu. Allt de jobbiga och falska från 2010 är borta, borta med vinden. Och vet ni en annan sak, jag ska inte vända mig om och fälla några tårar. Jag går med huvudet högt  och kan stolt säga att jag är stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0