Andra december tvåtusentio!


:P Jag är uppe med tuppen, ja det där med uppe med tuppen tycker jag låter roligt, det kan ju faktiskt finnas tuppar som inte är morgon pigga och som fortfarande ligger och sover i samma stund som jag skriver så här:P. Nu märkte jag själv att min fantasi flög i väg eller fantasi mina korkade tankar.

För övrigt mår jag väl helt OK har inte känt efter ännu, men efter en kopp kaffe känner jag mig som en människa och inte som en levande zombie. Men igår kände jag dock att jag började få ont i halsen igen :O mindre rolig. Med tanken på att det inte alls var länge sen då jag var förkyld.

Igår hade jag en läskigt dröm, det var någon som ville mörda mig. Ja jag säger någon för denna person hade en mask på sig. En colwn mask, och jag hatar clowner. Mja dom enda clowner jag har tyckt om var när jag låg på sjukhuset i linköping men då var jag ju ett barn också. Tyckte om saker som liten som jag idag inte kan förstå att jag tyckte om, fast så är det väl många som tänker och tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0