Borde finnas.....

Det är riktigt jobbigt och komma på att man skickar i väg ett sms till fel person
Och det är inte första gången jag gör det, och säkert inte det sista

Borde finnas
något likande på mobilen : Är du säker på att du skickar till rätt person?





Jag har under den senaste tiden i mitt liv kommit fram till något som faktiskt givit mig ro . Efter att ha gått igenom ett par slitsamma tider , krossaden förväntningar , förlorat hopp har jag infunnit mig i nya tankbanor . Tankbanorna som ska få mig att inte hamna i besvikelse och sorg

Jag ska slutat  hoppas
Jag har kvar mitt hopp men jag har bara slutat hoppas , detta är min senaste strategi i livet, att ha kvar hoppet men sluta hoppas hänger ni med?

Ja om ni nu inte förstår vad jag menar så har ni ju något och grubbla över

i morgon är dagen här, som jag har längtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0