brabo


Det var då själva fan jag lyckades inte släppa den där tanken igår. Fast när jag tänker efter kan man ju helt plöstligt inte bara glömma allt bara så där. Det är faktiskt riktigt jobbigt men jag tillåter fan inte denna sak göra mig ännu mera ostabail . Jag vet inte om jag ska bli arg eller ledsen, jag vill inte bli något av dom. jag önskar bara att jag kunde sluta bry mig. Och det är klart jag sitter och tänker på det jag har gjort, men jag ångrar inget. Det är bara så att jag inte förstår att jag inte kunde se allt från första början.


Idag är det tisdag, jag sov alldeles för länge vilket gör mig ledsen. Inget brev har kommit än heller och jag blir galen och nervös av det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0