Den där John blund måste ha stora problem

Eller så hatar han helt enkelt mig ;) , somnade till sist i alla fall men alldeles för jävla sent. Nu är jag som en zombie det första jag gjorde när jag vaknade var att gå in i en dörr, smart Emma jävligt smart. Men på ett sätt får ju jag skylla mig själv som tänker på saker som jag faktiskt inte borde tänka på.


Nyår
Ja jag hoppas 2011 blir ett bättre år, 2010 har ju inte bara varit jävligt, har ju också varit bra. Men 2011 hoppas jag bara kommer med bra saker. Detta år har kommit med tårar och smärta , men även glädje och skratt. Jag har lärt känna nya människor , personer som har kommit in i mitt liv och sedan försvunnit., personer som har kommit och stannat. Jag har lärt mig en massa nya saker t ex Att man inte ska lita på en man som har en plattång, undantag finns dock, det är ju en pik till mike haha :D.



Inte för att ni bryr er men jag börjar bli äckligt förkyld igen :S och det är lite synd om mig.


hade virrat bort det, men jag har ett konto på bilddagboken haha :S jaggillarkakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0