Du tror du är smart

Men det är du inte, för det du inte vet är att jag vet. Men det känns okej och rätt bra, att jag öppnade mina ögon och såg sanningen. Ja för då slipper jag känna mig dum. Fast dum känner jag mig ändå, eller jag känner mig mer jävligt sårad och jag är faktiskt otroligt arg för detta också.







Jag vill ha helg, då får jag vara i min glädjebubbla. Ska dricka öl och vara extrem, ja vad jag menar med det kan ni ju suga på .
Tack Maria för dom smarta och fina orden, dom ska jag bära med mig för dom gjorde mig glad.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som att dom flesta människorna är såna...

2010-12-01 @ 09:40:35
URL: http://tek.blogg.se/
Postat av: Emma

Näe håller inte riktigt med, kanske låter så när jag skriver. Jag har bara haft oturen att träffa på väldigt många människor som inte kan hålla sig till sannningen. Och då är det väl rätt självklart att man blir både rädd och inte öppnar sig för fem som helst. Men jag vet mycket väl att inte alla är sådana människor. Finns ärliga och bra människor också

2010-12-01 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0