En gnutta snurrig och murrigt!

Jag hittade en bok eller ett häfte som jag gjorde när jag gick i 9an. Tror det var till ett svenska arbete om jag inte minns fel. Vi skulle göra en liten bok om oss själva, jag hade en riktig snygg bild på mig själv på framsidan ;) . Det var rätt roligt och läsa, och jag hade samma tankar och funderingar även då. Ja kanske inte allt men mycket av det jag skrev tänker jag ju även på idag.


Och när jag läste den boken så kom jag och tänka på en person. En kille som hette Timoty, han lever tyvärr inte idag. Det jag vill säga är att han var en stark liten kille, han hade ett hjärtfel och visste att han skulle dö. Jag vet inte hur gammal jag var när detta hände, men han var 9 år. Han hade önskat vilka låtar han ville ha och så vidare ja det jag vill säga är att han var en otroligt stark kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0