Fuck vad vi är Snygga och tillsammans ska vi ta över världen och sedan ska vi spotta på alla som är lyckliga och kära haha. Nej jag bara skojar om det sista, men det här med att ta över världen det är dock sanningen se upp för HELVETE en Emma och Maria kan göra vad som helst. Men öjj vad larvig jag var nu ;) jag som vill vara tuff.


Ja mitt förra inlägg hårda ord, eller?  men jag tar inte sånt. Hugger någon mig i ryggen så blir jag arg. Fast att slösa tid på bajskorvar är ju bara korkat . Ursäkta mig för detta inlägg jag är bara lite flummig just nu, och jag skyller på pesonen som sitter brevid mig och det är inte Maria utan en person som har SNOPP.


Nu ska jag och snoppjohan gå och dricka kaffe och förgifta oss, och nej johan och jag är inget par. Johan har varit förlovad i cirka 4 år så nu slipper ni viska runt *:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0