Glad så glad

Idag hade jag min sista dag på praktiken, jag fick super bra omdömen :) . Ja det kan inte bli bättre med andra ord. Fick ett gulligt kort och så bjöd dom på en god bulle ;-) . Många av dom boende sa att dom kommer att sakna mig och det gör mig glad. självklart ska jag gå dit och hälsa på någon gång i framtiden när allt med flytt och så är klart. Detta är den bästa praktiken jag har haft, det gäller även mina handledare dom har varit underbara :-)

Sitter och väntar på att mamma och börje ska hämta mig, sitter just nu i skolan. Sen ska vi hämta upp Maria och då blir det bolaget. Ikväll blir det fest, och jag ska hjälpa Maria med håret, det kommer nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0