Hallå!

Ni får förlåta mig

Jag vet att jag har varit rätt tråkig den sista tiden när det gäller att blogga. Jag menar ni skiter väl i om jag dricker kaffe klockan 07.00 en morgon. Men sen är ju det här min blogg , och jag skriver ju om vad jag vill . Jag vet också att jag har haft stunder då mina inlägg bara har varit så där äckligt deppiga , men jag är ju bara ärlig. Varför ska jag skriva att jag är glad när jag inte är det. Jag har lärt mig att man ska tala sanning och det är just det jag gör. Sen är det ju en annan sak att jag kanske inte skrivet ut alla mina tankar och känslor här på bloggen. Men man ska inte skriva om precis allt, det kanske finns dom som gör det men inte jag. Man vet ju faktiskt inte alltid vilka det är som sitter och läser min blogg. Det kan ju finnas dom som läser den bara för att få veta saker som dom faktiskt inte har med att göra.



Ska dricka upp mitt kaffe (ser ni ordet ;) KAFFE) sen göra mig klar för att gå på mitt pass på jobbet vid 08.15 går till 15.30. Sen är jag ledig i några dagar och åker då till min kära mamma. Nyår kommer bli bra ska ju vara med trevligt folk så med andra ord kan det inte bli bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0