Jag tror att min brödrost hatar mig

Har ni någon gång undrat över varför ni har gjort en del saker vid just det tillfället?. Det behöver inte vara en dålig sak utan det kan vara vad som helst. Ni kanske inte fattar vad jag menar så jag har varit smart och tänker därför skriva ner exempel



T ex : Varför tog du hallonglass i stället för vaniljglass, du var ju faktiskt sugen på vaniljglass tidigare idag. Eller varför tog du den vita jackan när du sa att du skulle ta den svarta.

Ja nu tycker ni väl att jag är mer konstig än vanligt så nu avslutar jag detta ämne.

Jag har faktiskt börjat kolla på rederiet, som liten sa jag och min syster Båten. Vet ni vilken serie jag menar?. Tror väl att dom flesta har sett denna serier någon gång i livet.

Jag tyckte det var bra när jag var liten :O, vilket jag tror dom flesta i min ålder på den tiden gjorde. Serien började 1992 och totalt har de gått 318 avsnitt. Det är ju för fan skit många avsnitt , finns det verkligen någon som har sett alla avsnitt?!. Jaja det är i alla fall sjukt mycket Nostalgi och sånt gör mig glad.

Och visste ni att snyggingen mikael persbrandt har haft en roll i serien. Han var lika snygg som vanligt måste jag säga ;)



Jocker var min favorit spelades av Johannes Frost !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt, mycket nostalgi, precis som Tre kronor , vita lögner och allt skit som gick förr

2010-12-15 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0