Ibland är jag jävligt konstig

Här om dagen när jag var skolan så jobbade några i min klass med en uppgift. Jag hör då en av dom säga att det är nog en kantarell patienten har i näsan. Självklart lyfter jag på huvudet och säger - Och hur i helvete fick patienten in en kantarell i näsan. Mina kära klasskompisar förklarade att det inte var en riktig kantarell, men det är väl klart man tror det när någon säger * ja det är nog en kantarell han/hon har i näsan .


Undrar dock hur det skulle kännas och ha en kantarell i näsan, jag har ju inga planer på att testa.
Men man kan väl få undra:)
Hej doktor jag har en kantarell i näsan


Igår kväll såg jag en film med han som spelar Wallander, ja om ni inte fattar så var det alltså inte en Wallander film utan det var han som spelade Wallander som var med i denna filmen. Och med tanken på att filmen inte var så bra så la jag inte namnet på filmen på minnet. Men till saken i denna film var han en riktig elak människa som mördade folk. Ja det kändes så fel att se han vara så elak, ja nästan lika fel som om Johnny depp skulle spela Jack  i titanic. Ja då kan ni ju fatta hur fel det var när han wallander gick runt och dödade människor och drack blod.


I'm the king of the world! .

I'm a psycho and must have blood

 

Ja ni fattar!

 

Jaja ska väl sova nu så jag orkat gå på stan i morgon för att shoppa julklappar :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0