Livet vill väl inget illa, men nog kan det gör ont!

När jag läste Medicinskgrundkurs var det värsta jag visste Latinskaord
Dom var inte bara svåra att uttala utan också svåra att komma ihåg

Men självklart så kommer jag ihåg ett ord som jag tycker mycket om

Vini, vidi, vici - Jag kom, jag såg, jag segrade
Dock stod inte detta i min medicinbok ;)
Utan där var det en massa ord som pneme och sånt :S

 

Jaja nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig, från Öland ehm tufft -^^-
Sitter bara och stör mig på att det inte är ÄKTA ölänningar
Är ju bara den där gubben som är *host* jag håller tyst.

 

I morgon är det torsdag och jag ska in till skolan och äta lite gott med klassen
Hoppas alla kommer, för det blir sista gången alla är samlade


Tack - Ja för att det finns en sådan människa som Maria

 

 


Och nu är det gjort
känns hmm konstigt men ändå jävligt rätt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0