Natti natti

Vet ni vad jag börjar tröttna på att blogga, eller inte trötta det kanske är fel ord?!. Det är väl mer så att jag kanske inte har så mycket tid eller ord helt enkelt. Jag har haft den här bloggen i över ett år nu, har ju haft andra bloggar på andra sidor men har inte haft kvar dom. Men jag trivs bra med den här bloggen och jag kan lova er jag kommer inte sluta blogga. Dock kanske det inte blir varje dag som det har varit innan, fast ja man vet ju aldrig .

I morgon ska jag jobba passet 08.15 till 15.30 helt okej, sen är jag ledig i några dagar och då åker jag hem till min älskade mamma.

Sen är det nyår och det ska firas, sen blir det massa massa jobb för min del, men det gillar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0