Oh na na, what's my name?

Ligger med mitt osminkade ansikte och avklädda kropp i min säng, bland duntäcken och sidenkuddar. Utan för mitt fönster ser jag snön, den är vacker när man är inomhus.

Ska avsluta min torsdag med en varm choklad med två skumtomtar i. Ja jag älskar Skumtomtar , speciellt när man lägger dom i en kopp med varm choklad.

Sedan blir det att borsta tänderna med min söta tandborste. För att sedan ta min bok The Joy Luck Club Som Nils gav som förslag att jag skulle läsa. Än så länge tycker jag om den, så vill man läsa en bra bok kanske man ska fråga Nils nästa gång!








Självklart är mina tankar och känslor här i natt också



Vill inte ha dom känslorna vill inte, får inte kan inte, bort , bort


En sådan som du ska fan inte ha barn. Fyfan vad jobbigt det var att se :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett skott i pannan skulle denna kärringen ha. Hoppas verkligen inte hon har kvar ungen, för i så fall kommer jag och tar honom och då ska han få massa fin omsorg och kärlek av mig

2010-12-11 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0