Prutt och snusk

Den stora nyheten just nu
Är prinsessan viktoria med barn? , ja varför skulle hon inte kunna vara det?. Kungligheter knullar väl också så varför skulle det vara så konstigt.


Det finns ju flera nyheter om Kungafamiljer

Kungen har tydligen varit otrogen, ja det står så i hans SKADALBOK, har själv inte läst den men jag har hört. Han har röjt runt och tydligen är det inte en han har varit med utan flera.


Och hur är det man brukar säga? en gång otrogen alltid otrogen?
Ehm jag tror det beror på vem personer är? eller är det kanske så
En gång otrogen alltid otrogen

Jag vet dock en kille som borde ligga på den hyllan
MR otrogen fast jag hoppas dock han skärper sig nu när han ska bli en äkta SVENSSON

Folk är otrogna hela tiden, men det är bara såna här stora människor man väljer och skriva om. Men det är klart hade man skrivit om alla som varit eller är otrogna hade det nog blivit en jävla tjock bok.




Vad kommer här näst att prinsen är bög?, visst har han haft flickvänner, men det skulle inte förvåna mig om man börjar skriva att han är bög.

Ja jag erkänner han är ju en riktigt snygging! Funderar på att gifta mig med honom, men tror inte att kungen skulle tycka att jag var en bra kvinna för Philip. Jag har nog inte den rätta stilen, sen hade väl kungen blivit galen när jag satt på min  musik på slottet :D haha





Killar med långt hår faller mig i smaken



Nu kör vi lite nostagli med massa olika musik - stilar




Spice girls

Backstreet boys


Gunter






Tror allt att alla har hört dessa låter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0