Smell smell sniff sniff

Idag är det onsdag och jag ska fortsätta och packa. Har kommit en bra bit nu, men det känns ändå som om det är en massa kvar. Jag borde ju nästan vara van vid det här laget har ju flyttat fem gånger, men det jag tycker mindre om är just när man ska packa. Packa upp är ju rätt roligt om jag får säga mitt ;) tur att jag har folk som hjälper mig med flytten ni är guld värda.


Igår fyllde som sagt min systerson Isak år, tyckte inte det var länge sen du var en bäbis. Minns första gången jag träffade dig du var så liten och söt. Du är ju söt nu också men du börjar bli en stor kille 6 år jag älskar dig

Ja sen får jag ju inte glömma Robert som fyllde 24 och Hassan som fyllde 26 grattis till er också!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta och packa

Efter allt som har hänt ser jag äntligen lite ljus, ja jag har mycket att vara glad över.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0