Tjenixen

Godmorgon

Sitter och dricker mitt morgon kaffe och försöker att vakna till liv. När jag kollar ut så ser det faktiskt inte så kallt ut, men kallt det är det, det är svinkallt ute. Ska gå till jobbet idag, vågar inte cykla må ni tycka jag är feg men jag vill inte slå ihjäl mig. Desutom har jag min cykel hos mamma så det hela blir ganska svårt, får hämta den när det är bättre väder ute.

Efter jobbet ska jag till affären och köpa bitsocker, det är liksom bättre att ha i kaffe. Strösocker funkar ju också men trivs bäst med bitsocker.

Sen ska jag pyssla och dona det sista här hemma, gå ner med lite kassar i förrådet . Skönt att allt äntligen börjar falla på sin plats här hemma. Och undrar ni hur jag trivs i lägenheten så trivs jag bra. Det kommer ju ta ett tag innan man känner att det är ens hem, det gör det ju alltid när man flyttar. I morgon jobbar jag kväll och sen åker jag hem till min söta mamma. För på Fredag är det julafton och det ska bli mysigt vill jag lova er. Lördag blir det lite fest, och på söndag blir det middag med min kära vän Fredrik.



Jag blir ganska sur över att det fortfarande finns folk som tror att man inte kan ha killkompisar utan att ha sex med dom. Förstår ni vad jag menar? jag har killkompisar och det betyder inte att jag har sex med dom. Hela denna grej gör mig rätt sur när folk får för sig saker.







Jag är glad, att jag äntligen är mer arg över den saken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0