17 sidor av hårt arbete

Satt kvar i skolan idag med Anette, skrev ut mitt arbete i Geriatrik och det vart hela 17 sidor blod, svett och tårar kan jag fan säga att det innehåller i det arbetet nu väntar en helg med slapp och det förtjänar jag om någon.

Skolans enda skrivare fick värsta spelet idag tur att det hände efter att jag hade skrivit ut. Skulle hjälpa Anette att skriva ut gick ut och skulle hämta hennes arbete . Där stod två killar som var helt förstörda när jag kom.

Där stod skrivaren och rent av spottade ut en massa papper, någon hade kanske tryckt för många gånger på skriv ut. Ena killen trodde att han var boven i dramat , den ena killen kollade surt på den andra killen. Jag sa då till den första killen att det nog inte gjorde något men att skogen nog grät floder nu när skrivaren skrev ut 480 sidor . Sedan frågade killen nummer två om jag kom från Grekland för jag såg ut som en grekisk prinsessa :S haha det gjorde mig faktiskt lite glad. Så jag passade på att dra handen genom håret haha :D






Nu blir det snart stan med mamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0