Att öppna en flaska vin är alltid lika roligt

 

För ett tag sen gick jag och mia ut med att vi suger på att öppna flaskor, nu pratar jag inte om läsk flaskor utan jag pratar om dom jävla vinflaskorna. För ett tag sen hade jag och mia fullt upp med en flaska vin, vi kämpade tills vi vart blåa, Mia ringde till och med sin bror för att vi var i stort behov av hjälp . När vi sedan kom på hur lätt det faktiskt var så skrattade vi lite lätt, men det ändrar ju ingeting när det gäller oss vi är ändå så jävla coooola.


Ja och efter denna kväll gick vi hem till mia med A och A med mössan, vi skulle dricka vin, kastade rent av flaskan till A med mössan och sa att få upp flaskan, han kollade och måste ha trott jag var konstig
(vilket jag kanse är ;) ) han fick upp den och jag kollade på han och sa att du är ju inte redig varför var du inte här tidigare idag. Ja sen tycker jag faktiskt A med mössan får hämta sin mössa snart, annars äter jag den till frukost eller har den som slagpåse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0