bra men ändå en dålig dag.....

Såg att mitt inlägg jag skrev i skolan inte kom fram som det skulle. Jag skrev att jag skulle på min avrättning idag och skulle de inte gå som jag ville hade hela kalmar höra mig skrika. Men jag slapp att skrika för det gick som jag ville och jag är så glad och nu sitter jag med tentan i medicin och än så länge går det prima skinka för mig.



På tal om en annan sak idag vart jag förnedrad har nog aldrig blivit så sjuk förnedrad som jag blev idag. Det gjorde så sjukt ont inom mig och jag kvävdes av ångest när jag var tvungen att öppna mig för en människa som jag mer eller mindre hatar. Tydligen kan denna människa se när någon är deprimerad något jag inte alls kan förstå. Jag erkänner jag fick hålla tårarna inom mig , när jag gick ut från dörren kände jag en känsla av ren jävla ÅNGEST jag intalade mig själv att börja inte gråta nu din idiot. Jag höll mig tills jag kom hem, jag slängde mig mer eller mindre i sängen och skrek ut min smärta jag vill bara försvinna just nu . Jag berättade denna saken för att jag ville att personen skulle få en bild av hur saker och ting låg till. Resultatet i detta vart förnedring jag har aldrig blivit mer förnedrad som jag blev idag. Nu känner jag bara en sådan sjuk jävla ångest så jag mår illa.


jag låter bilden tala för sig själv...
Det var så här jag kände mig idag


Jag känner att min ångest håller på att ta över och allt är på grund av en enda människa , en enda jävla människa


Jag får typ krupp på alla par som har pussbilder på profilbilden på facan!! Störande!!… okej, jag vill också ha en pussprofilbild…



Jag blir trött på dessa personer som aldrig har funnit där innan som helt plötsligt står där med öppna armar. Jag vill skrika till dom att dom ska sluta vara så äcklig falska och lämna mig i fred. Jag vill ha ärlighet , jag vill ha värme är jag konstig för det? nej jag anser att jag inte är det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0