Dont ask me befor the sun is in my brain

Visst jag kanske är lite småegen av mig , men jag är hellre konstig än jävligt tråkigt. Jag vet också att mitt humör kan springa iväg det är nog min dåliga sida. Det roliga är att jag tror många ser mig som den där människan som inte kan bli arg. Därför får många en chock *KAN VERKLIGEN EMMA BLI ARG?* SVARET : JA


Jag har alltid fått höra av mina svenska lärare att jag har talang för att skriva sånt gör mig faktiskt himla glad. Svenska är ju varit ett av mina favorit ämne i skolan .

Fast jag erkänner mina inlägg har under en tid varit tråkiga *jag vill nästan slå mig själv för att jag kan vara så tråkig* Men ändå ökar mina läsare och vem vet kanske blir jag en känd bloggare :) jag lovar då ska ja göra allt för att få träffa DREGEN han är ju så där äckligt snygg skulle lätt knuffa in han i en vägg och hångla upp fanskapet.








Steppa loss på the rock , med långhåriga killar , slå runt med huvudet tills det snurrar ..
Få blickar , vi ler och gör det till en större scen * vi ser inte skylten där det står no dancing*

 

Sjunger med i låten, och tar en öl eller två !

 

 

Värsta raggninsrepliken

Killen - Vet du vad toaletten finns
Jag - Ja om du går ut vid entren och tar höger
killen- Vill du följa med
Jag- Varför ska jag följa med
Killen - För jag tycker du är söt

sånt här biter icke på mig.........

 

 

En kille frågade om jag ville suga hans kuk
Jag kollade på han och sedan sa jag
Jag suger rediga kukar och inte mini kukar

 

mamma förlåt för dessa hemska ord ;) men jag är nog kanske lite väl öppen

 

 

sabaton in my heart

 

Maria jag har min iron madien tröja på mig idag jag känner mig sjukt vacker i den

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0