En bit av kärlek

Roligt när man hittar bilder som inte är tagna igår
Bilden är tagen i Göteborg hemma hos Lasse mannen.

 

 

Jag har idag inte gjort så överdrivet mycket, jo jag har pluggat så i morgon ska jag skriva ut allt. Helgen har jag till gode, tänkte köpa hem lite gott och koppla av, och tänka på Maria som får jobba hela helgen. Gick in på Marias blogg och läste äldre inlägg hon hade skrivet hon är så himla go min fina vän

 

Taget från www.mariasdemoner.blogg.se

måste lägga till detta.
Emma är bra på att laga mat.
Idag lagade hon även lax, som smakade som en bit av himmelen.

Hon lagade även en kall sås, och jag som inte ens tycker om kall sås tog två portioner.

Sådeså.

 

 

Jag minns denna dagen som igår det var en lördag och jag ville lyxa till det för dom boende. Kämpade på i köket bland alla grytor och maten uppskattades bland dom äldre och också av min kära kollega Maria .

 

 



Kommentarer
Postat av: ari

hej på dig, hoppas du har d bra :)

2010-02-25 @ 22:02:06
URL: http://ariamo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0