Gone gone

Jag smälter bara genom att tänka på dom där stunderna som inte blev för många. Jag erkänner första gången när jag träffade dig kände jag att du var god rakt igenom. Och visst vi känner inte varandra så väl men en sak vet jag och du är en person som jag känner är god från topp till tå, som får andra att må bra i alla fall mig, du fick mig att må bra under den korta tiden. under denna korta stund fick du en plats en specill plats, ja det låter skumt för så väl känner vi inte varndra men du fick en plats helt enkelt du är en av dom som jag känner jag kan vara mig självHoppas att du fattar att det är dig jag skriver om (för att vara helt säker får jag säga rådjur som flyger)



hoppas man ser dregen kopian i kväll jag hoppas han luktar gott det är viktigt


och vet ni kanske kommer de sluta helt åt andra håller än vad jag vill då vaknar jag i morgon och ja ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0