Halv åtta hos mig

Bjuder på denna bilden, den är från 2007 sicken tuff brud jag även var då

 

Kom hem idag med en jävla värk i magen, vek mig nästan dubbelt men nu är det bättre. Sett på halv åtta idag är ju extra roligt när jag vet vem en av personerna är (skryter) Helge skog är ju så rolig också när han kommer med sina kommentarer.

 

fick ju dessutom  veta att kalmar är av Sveriges äldsta städer, och en gång i tiden var det sveriges huvudstad.

Ja  man lär ju sig något nytt varje dag

 

 

Ja nu ska jag erkänna en sak för er

Som liten så var jag och några andra töser ute på skolgården på varje rast och dansade

ja till vilka tänker ni PINSAMT MEN HÄR ÄR SANNINGEN

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0